Aanleverinstructies opmaak binnenwerk
Vragen
Heeft u vragen over de onderstaande uitleg of forumulier? Neem dan even contact op met uw accountmanager!
Opmaak basis elementen
Voor € 95,- voegen wij één van de onderstaande elementen toe aan uw PDF. Kiest u twee onderdelen dan wordt de prijs € 190,- Bij drie onderdelen krijgt u een aangepaste prijs van € 250,-
- Bladwijzers (tabjes)
- Kop- en voettekst
- Titelpagina’s van de hoofdstukken
De stijl hiervan kunt u kiezen uit een van onze stramienen1 of zelf aanleveren dan maken we deze na.
Het is de bedoeling dat het PDF document van het gehele proefschrift compleet word aangeleverd.
Mocht u na de proef nog wijzigingen hebben, geef dan aan bij het toesturen van de nieuwe PDF, dat de elementen opnieuw toegevoegd moeten worden.
Opmaak compleet
Prijs: € 525,- (supplement € 100,- bij meer dan 250 pagina’s en € 100,- bij meer dan 30 tabellen)
Wij maken het volledige binnenwerk van uw proefschrift op, op basis van de door u gekozen stramien. Het stramien waar u uit kunt kiezen kunt u vinden op onze website.
De volgende aspecten maken wij op: (volgens de specificaties van het gekozen stramien)
- Lettertype, -grootte en regelafstand
- Opmaak kopjes
- Titelpagina’s van de hoofdstukken
- Kop- en voettekst
- Bladwijzers (tabs)
- Inhoudsopgave
- Tabellen
- Figuren positioneren
Bij voorkeur ontvangen wij de bestanden op de volgende manier:
1. Eén Word document met alle tekst, onderschriften figuren en tabellen
2. Een pdf-bestand van het bovengenoemde bestand
3. Een map met alle figuren
3a. Een map met supplementaire figuren (indien aanwezig)
4. LET OP: stuur definitieve bestanden die goed gecheckt zijn!
Toelichting voorgaande 4 stappen:
1. Eén Word document met alle tekst, onderschriften figuren en tabellen. De tabellen en onderschriften figuren mogen op de positie staan waar u deze ongeveer wil hebben of achteraan het hoofdstuk (in principe net zoals u naar de commissie heeft gestuurd). De tekst dient een structuur te hebben. Het moet dus duidelijk zijn wat hoofd- en subkoppen zijn.
2. Graag ontvangen wij van hetzelfde bestand een PDF volgens specificaties. Zie hoofdstuk 5 van onze handleiding. Alle figuren, afbeeldingen en tabellen kunt u in de tekst laten staan. Lever deze daarnaast nog los aan.
3. Om de kwaliteit van de figuren te waarborgen is het belangrijk om vanuit het bronbestand een pdf volgens specificaties te maken (zie hoofdstuk 5 van onze handleiding). Mocht het bronbestand niet meer beschikbaar zijn kunt u ook .ai, .eps, .tiff, .jpeg aanleveren. Belangrijk is dat de resolutie minimaal 300 dpi op ware grootte is. Dit wordt door ons gecontroleerd wanneer u aanlevert en u wordt erop gewezen als er files zijn die hier niet aan voldoen. U kunt dan beslissen om hier wat aan te doen of dit zo te laten. Het resultaat ziet u natuurlijk altijd nog terug in het proefboek. De benaming van de figuren dient als volgt te zijn: H1.1, H1.2, H1.3, H2.1, H2.2 etc.
3a. Voor supplementair materiaal gaan wij uit van de positie zoals u deze in uw Word document heeft gegeven. Bij de benaming voor supplementaire figuren “sup” toevoegen. Dus: sup H3.1, sup H3.2 etc.
4. Het is van groot belang dat de bestanden definitief en goed gecontroleerd zijn. Als wij eenmaal met de bestanden aan de slag gaan, is het niet meer mogelijk om een nieuw bestand aan te leveren en moeten wij alles wat in de tekst aangepast dient te worden corrigeren. Het pakket is inclusief één uur corrigeren (dit is inclusief auteurscorrectie) en wanneer de bestanden definitief zijn zal u hier altijd voldoende aan hebben. Mochten wij veel langer bezig zijn dan een uur wordt er achteraf € 55,- per uur in rekening gebracht worden.
Opmaak creatief
Prijs: € 750,- (supplement € 100,- bij meer dan 250 pagina’s en € 100,- bij meer dan 30 tabellen)
Wij kunnen ook het volledige binnenwerk van uw proefschrift naar wens voor u opmaken. Alles is mogelijk, elk idee of voorbeeld wat u zelf aandraagt kunnen wij verwerken in uw lay-out.
De volgende onderdelen maken wij op:
- Lettertype, -grootte en regelafstand
- Opmaak kopjes
- Titelpagina’s van de hoofdstukken
- Kop- en voettekst
- Bladwijzers (tabs)
- Inhoudsopgave
- Tabellen
- Figuren positioneren
Bij voorkeur ontvangen wij de bestanden op de volgende manier:
1. Eén Word document met alle tekst, onderschriften figuren en tabellen
2. Een pdf-bestand van het bovengenoemde bestand
3. Een map met alle figuren
3a. Een map met supplementaire figuren (indien aanwezig)
4. LET OP: stuur definitieve bestanden die goed gecheckt zijn!
Toelichting voorgaande 4 stappen:
1. Eén Word document met alle tekst, onderschriften figuren en tabellen. De tabellen en onderschriften figuren mogen op de positie staan waar u deze ongeveer wil hebben of achteraan het hoofdstuk (in principe net zoals u naar de commissie heeft gestuurd). De tekst dient een structuur te hebben. Het moet dus duidelijk zijn wat hoofd- en subkoppen zijn.
2. Graag ontvangen wij van hetzelfde bestand een PDF volgens specificaties. Zie hoofdstuk 5 van onze handleiding. Alle figuren, afbeeldingen en tabellen kunt u in de tekst laten staan. Lever deze daarnaast nog los aan.
3. Om de kwaliteit van de figuren te waarborgen is het belangrijk om vanuit het bronbestand een pdf volgens specificaties te maken (zie hoofdstuk 5 van onze handleiding). Mocht het bronbestand niet meer beschikbaar zijn kunt u ook .ai, .eps, .tiff, .jpeg aanleveren. Belangrijk is dat de resolutie minimaal 300 dpi op ware grootte is. Dit wordt door ons gecontroleerd wanneer u aanlevert en u wordt erop gewezen als er files zijn die hier niet aan voldoen. U kunt dan beslissen om hier wat aan te doen of dit zo te laten. Het resultaat ziet u natuurlijk altijd nog terug in het proefboek. De benaming van de figuren dient als volgt te zijn: H1.1, H1.2, H1.3, H2.1, H2.2 etc.
3a. Voor supplementair materiaal gaan wij uit van de positie zoals u deze in uw Word document heeft gegeven. Bij de benaming voor supplementaire figuren “sup” toevoegen. Dus: sup H3.1, sup H3.2 etc.
4. Het is van groot belang dat de bestanden definitief en goed gecontroleerd zijn. Als wij eenmaal met de bestanden aan de slag gaan, is het niet meer mogelijk om een nieuw bestand aan te leveren en moeten wij alles wat in de tekst aangepast dient te worden corrigeren. Het pakket is inclusief één uur corrigeren (dit is inclusief auteurscorrectie) en wanneer de bestanden definitief zijn zal u hier altijd voldoende aan hebben. Mochten wij veel langer bezig zijn dan een uur wordt er achteraf € 55,- per uur in rekening gebracht worden.